مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 00:462016-02-09فرهنگي

فارس خبر می دهد برپایی نمایشگاه چهار نقطه دید در چالوس


به همت گروه هنری آسمان و ارائه جدیدترین آثار، نمایشگاه چهار نقطه دید در چالوس برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان چالوس، به همت گروه هنری آسمان و ارائه جدیدترین آثار شامگاه سه شنبه نمایشگاه چهار نقطه دید در چالوس برپا شد.

سرپرست گروه هنری آسمان در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات برپایی این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه چهار نقطه دید که در سالن کتابخانه عمومی حضرت بقیه الله (عج) شهرستان چالوس برپا شد در چهار بخش نگرشی به نقاشی ایرانی ، نمایش تابلو بزرگ آفتاب فجر ، آثار تصویرسازی سال گذشته و آثار انفرادی سیده آتنا آقایی برای بازدید عموم علاقه مندان دایر شد.

مرتضی منصور سمایی یکی از موضوعات اصولی و بنیادین برپایی نمایشگاه ها را گنجاندن آثار همگن در نمایشگاه های نقاشی، هدف مندسازی و ساختارگرایی در فرم و محتوای مجموعه آثار عنوان کرد و افزود: نفرات برتر طرح خیابان هنر کودک و نوجوان با ارائه آثار برگزیده سالانه خود در قالب یک نمایشگاه چهار بخشی فعالیت های کنونی خود را در معرض دید عموم قرار دارند.

وی با انتقاد از کم توجهی به این هنر، خاطر نشان کرد: با این کم توجهی، نمایشگاه های نقاشی و تصویرسازی چیزی شبیه به چیدمان دیوار منازل شده است تا اکران عمومی آثار هنری و هنرمندان در مجموعه ای شامل آثاری که حتی از چندین دهه فعالیت هنری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس خبر می دهد برپایی نمایشگاه چهار نقطه دید در چالوس

فارس خبر می دهد برپایی نمایشگاه چهار نقطه دید در چالوس