مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 20:562016-02-09ورزشي

بخشدار آبپخش خبر داد افزایش صددرصدی سرانه ورزشی روستاهای آبپخش


بخشدار آبپخش از افزایش صددرصدی سرانه ورزشی روستاهای آبپخش در دولت یازدهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از دشتستان، علی مردانلو شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای دشتی اسماعیل خانی اظهار داشت: توسعه فضای ورزشی استان بوشهر از اولویت های مهمی است که استاندار محترم در قالب طرح های پانزده گانه امید به آن توجه داشته و نتایج خوبی در این زمینه حاصل شده است.

وی افزود: افزایش سرانه ورزشی در مناطق روستایی و شهرهای استان و ایجاد فضای سالم برای تفریح و غنی سازی اوقات فراغت جوانان از دستاوردهای مهم توسعه زیرساخت های ورزشی در استان است.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: با افتتاح دو زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای دشتی اسماعیل خانی و بنار آزادگان آبپخش در دهه فجر سرانه فضای ورزشی روستاهای این بخش که در دولت قبل صفر بوده، به 112 سانتی متر مربع رسیده است.

مردانلو ادامه داد: سال گذشته نیز در قالب طرح های امید شاهد احداث دو زمین چمن مصنوعی در روستاهای چهاربرج و میاندشت بخش آبپخش در قالب طرح روستاهای نرم جمعیتی هزار نفر بودیم و امسال نیز روستاهای نرم جمعیتی 500 نفر ما از این نعمت بهره مند شده اند.

بخشدار آبپخش اذعان داشت: علاوه بر ایجاد چهار زمین ورزشی در روستاهای بخش طی دو سال اخیر، در محلات شهر آبپخش نیز شاهد احداث چهار زمین مینی فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار آبپخش خبر داد افزایش صددرصدی سرانه ورزشی روستاهای آبپخش

بخشدار آبپخش خبر داد افزایش صددرصدی سرانه ورزشی روستاهای آبپخش