مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 18:262016-02-09فرهنگي

بازخوانی و نقد رمان زنی با کفش های مردانه کتابی که 15 سال مسکوت ماند


چهاردهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی به بازخوانی و نقد رمان زنی با کفش های مردانه نوشته محمد علی گودینی اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، عصر نوزدهم بهمن و در زیر بارش برف زمستانی دوست داران عرصه ادبیات خودشان را به سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب اسلامی رساندند و در سرمای پایان یک روز زمستانی را با گرمای نقد رمانی در حوزه ادبیات کارگری به پایان رساندند.

صدایی گرم در ابتدای مراسم و بعد از قرائت آیاتی از کتاب خدا، اصغر همت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به خوانش بخش های گزیده ای از رمان زنی با کفش های مردانه با هم نوازی آکاردئون پرداخت.

صدای گرم اصغر همت که در میان شیشه های کوکتل مولوتفی میخک های رنگارنگ پر شده بودند مخاطبان را با خود به روزهای سرد سال 1357 می برد.

همت بعد از پایان خوانش کتاب عنوان کرد: من پیش از این آقای گودینی را می شناختم و با قلم وی آشنا بودم و از خواندن این کتاب بسیار لذت بردم.

محمد علی گودینی در ابتدای مراسم نقد کتابش ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع منتقدان گفت: نویسندگی علاقه من است و من از تجربه های خودم می نویسم و همیشه آنچه را که در پیرامونم اتفاق افتاده روی کاغذ آورده ام.

وی در ادامه افزود: من از 15 سالگی به شعر و شاعری علاقه مند بودم و در همان زمان ها هم با اسامی مستعار برای مجلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی و نقد رمان زنی با کفش های مردانه کتابی که 15 سال مسکوت ماند

بازخوانی و نقد رمان زنی با کفش های مردانه کتابی که 15 سال مسکوت ماند