مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 17:112016-02-09حوادث

سونامی موادمخدر صنعتی خانواده های ایرانی را تهدید به مرگ می کند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه سونامی مواد مخدر صنعتی خانواده های ایرانی را تهدید به مرگ می کند گفت: اولویت برنامه سال 95 پلیس مبارزه با مواد مخدر مبارزه با پول شویی، - در حوزه مواد مخدر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، سردار علی مویدی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان سه دهه مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی استان فارس در شیراز اظهار داشت: برخی از دست اندرکاران موسسه های مالی و اعتباری، فهم درستی از موضوع پولشویی در امر مبارزه با مواد مخدر ندارند و به همین منظور زیر ساخت هایی در کشور فراهم شده تا از سال آینده این موضوع به صورت یک طرح در کشور عملیاتی شود.

مویدی با بیان اینکه تمام موسسه های بانکی وظیفه دارند در تولید زیر ساخت، طراحی و شناسایی عوامل فعالان پول شویی با ناجا همکاری داشته باشند افزود: امید است در این زمینه بستری فراهم شود تا با این افراد که بی دقتی آنان سبب شکل گیری پولشویی در کشور می شود، برخورد شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه سونامی مواد مخدر صنعتی خانواده های ایرانی را تهدید به مرگ می کند گفت: اولویت برنامه سال 95 پلیس مبارزه با مواد مخدر مبارزه با پول شویی، در حوزه مواد مخدر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی موادمخدر صنعتی خانواده های ایرانی را تهدید به مرگ می کند

سونامی موادمخدر صنعتی خانواده های ایرانی را تهدید به مرگ می کند