مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 17:012016-02-09سياسي

محمدجواد مطهری شریف: هویت اساسی ترین تأثیر بازی های رایانه ای در کودکان و نوجوانان


کودکان و نوجوانان نسبت به سایر اقشار، تأثیرات بیشتری از بازی های رایانه ای می گیرند.

اساسی ترین تأثیر بازی های رایانه ای که در رفتار فردی و اجتماعی کودک و نوجوان نمود عینی دارد، - موضوع هویت است بیست و دومین جلسه جبهه گفتمان انقلاب اسلامی روز دوشنبه 19 بهمن ماه با موضوع بررسی بازی های رایانه ای برگزار شد.

طی این جلسه که به گفت وگوی صمیمی با محمدجواد مطهری شریف اختصاص داشت، طی این جلسه که به بررسی وضعیت بازی های رایانه ای و اثرات متقابل آن در وضعیت فرهنگی جامعه اقدام.

مطهری شریف در ابتدای بحث با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که: در هر شرایطی با نگاه واقع بینانه به دنبال آرمانها باشید ، نگاه به آرمان ها در هر موضوعی باید مورد توجه قرار گیرد خصوصاً در مسائلی که ارتباط مستقیم با موضوع فرهنگ دارد.

این کارشناس امور رایانه، موضوع گسترش روزافزون بازی های رایانه ای و میزان نفوذ آن در میان اقشار مختلف جامعه را مورد اشاره قرار داد و گفت: کودکان و نوجوانان نسبت به سایر اقشار، تأثیرات بیشتری از بازی های رایانه ای می گیرند.

اساسی ترین تأثیر بازی های رایانه ای که در رفتار فردی و اجتماعی کودک و نوجوان نمود عینی دارد، موضوع هویت است وی در ادامه با توضیح این مطلب که هویت به معنای چیستی و کیستی فرد و یکی از پیچیده ترین مباحث روانشناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدجواد مطهری شریف: هویت اساسی ترین تأثیر بازی های رایانه ای در کودکان و نوجوانان

محمدجواد مطهری شریف: هویت اساسی ترین تأثیر بازی های رایانه ای در کودکان و نوجوانان