مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 16:512016-02-09سياسي

تقسیم بندی اصوگرایان به جناح های معتدل، تندرو یا کندرو را قبول ندارم


تقسیم بندی اصولگرایان به گروه های معتدل، تندر یا کندرو را قبول ندارم و معتقدم اصولگرایی دارای یک تعریف مشخص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" محمدنبی حبیبی امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست از فریاد تا آرزو که در دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، در خصوص شکل گیری جریان هایی همچون اصولگرایان معتدل گفت: تقسیم بندی اصولگرایان به جناح های معتدل، تندرو یا کندرو را قبول ندارم، چراکه معتقد هستم اصولگرایی دارای یک تعریف مشخص است.

وی در ادامه بر حضور تمامی گروه های سیاسی در انتخابات تاکید کرد و افزود: همه گروه ها با این شرط که اصل نظام را قبول داشته باشند، حق حضور در میدان انتخابات را دارند و این نوع حضور باعث پیشرفت کشور می شود؛ اما بنده تقسیم بندی اصولگرایان را به شکل مذکور قبول ندارم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی مردم حق دارند نظر خود را در پای صندوق ها و با رأی دادن اعلام کنند؛ اما این که بگوییم گروهی که دارای نظر مخالف است حق حضور در انتخابات را ندارد حرف بی ربطی است و ما با آن مخالف هستیم.

نبی حبیبی تاکید کرد: هیچ کس اجازه ندارد کسانی را که به میدان آمده اند و توسط شورای نگهبان تأیید شده اند تخریب کنند یعنی چنانچه اصولگرایی به دلیل پایبندی به مواضع خود برای تخریب یک اصلاح طلب به دروغ یا تهمت مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیم بندی اصوگرایان به جناح های معتدل، تندرو یا کندرو را قبول ندارم

تقسیم بندی اصوگرایان به جناح های معتدل، تندرو یا کندرو را قبول ندارم