مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 16:462016-02-09اقتصادي

نعمت زاده: قم پذیرای سرمایه گذاران خارجی باشد


امیدواریم استان قم با توجه به موقعیت جعرافیایی و رشد جمعیت مناسب بتواند با استفاده از ظرفیت های شهرک های صنعتی و بخش سلفچگان پذیرای سرمایه گذاران خارجی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، محمدرضا نعمت زاده ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری استان قم که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، از افتتاح دو طرح تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی محمودآباد قم یاد کرد و افزود: تولیدات این صنایع می تواند در بخش های مختلف جامعه اسلامی مورد استفاده قرار گیرد.

وی تولید مخازن گاز طبیعی فشرده برای خودروهای سی ان جی سوز و لوله های آب و فاضلاب فلزی و پلیمری را از دیگر طرح های افتتاح شده برشمرد و عنوان کرد: امیدواریم این استان با توجه به موقعیت جعرافیایی و رشد جمعیت مناسب بتواند با استفاده از ظرفیت های شهرک های صنعتی و بخش سلفچگان پذیرای سرمایه گذاران خارجی باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: بعد از سفر رییس جمهور به استان قم برخی از افراد سرمایه گذار خارجی به منظور سرمایه گذاری های گسترده در این استان حضور یافته اند.

وی با تاکید بر اینکه استان قم ظرفیت های نهفته بسیاری دارد، تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت بخش های مختلف جامعه اسلامی بتوانیم از این ظرفیت ها به شیوه مطلوبی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعمت زاده: قم پذیرای سرمایه گذاران خارجی باشد

نعمت زاده: قم پذیرای سرمایه گذاران خارجی باشد