مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 16:402016-02-09اجتماعي

وجود 97 مدرسه استثنایی در آذربایجان غربی


مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در سطح استان 97 مدرسه استثنایی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، فریدون سید مصطفوی در مراسم افتتاح نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری استان برای کودکان و نوجوانان گفت: در سطح استان 97 مدرسه استثنایی وجود دارد که بیش از 210 دانش آموز در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

سید مصطفوی گفت: کانون های پرورش فکری مانند حسینیه ها در مساجد هستند امید داریم روزی مانند حسینیه ها در کنار هر مدرسه، کانون پرورش باشد.

وی گفت: بچه ها سرمایه های ما هستند و همه ی ما مسئولان فرهنگی در سطح استان تلاش می کنیم این سرمایه ا به سرانجام برسند و کشور عزیزمان از این سرمایه ها به خوبی استفاده کند.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز در جایگاهی قرار داریم که دنیا حقانیت اسلام را به درستی می شناسد.

همچنین نادر صفرزاده دراین مراسم گفت: کشور در حوزه های دانش، ارتش و توسعه پیشرفت خوبی داشته و این حاصل مقاومت و آمادگی فرهنگیان، اساتید دانشگاه ها و اساتید موسسات تحقیقاتی بوده که مارا در رسیدن به این راه یاری کرده اند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش، دانشگاه های فنی، حرفه ای و صنعتی، مراکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دیگر مراکز علمی مکمل هم هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 97 مدرسه استثنایی در آذربایجان غربی

وجود 97 مدرسه استثنایی در آذربایجان غربی