مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 15:062016-02-09سياسي

جذب جوانان به فراگیری قرآن از برکات جشنوارهای قرآنی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، آثار و برکات جشنواره های قرآنی را تبلیغی برای فراگیری و گسترش آمور قرآنی و همچنین تشویقی برای جوانان به فراگیری این امور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام سیدشکرالله زندوی امروز در حاشیه آیین اختتامیه دومین جشنواره قرآنی فجر با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه انقلاب ما انفجار نور بود اظهارداشت: انقلاب اسلامی در همه زمینه ها پیشرفت های اساسی داشته و منشا تغییرات و تحولاتی در اکثر زمینه هاست.

وی، احیاء دین را یکی از دستاوردهای عظیم این انقلاب دانست و بیان داشت: این دستاورد بر هیچ کس پوشیده نیست، دشمنان سال ها تلاش کردند تا دین را از صحنه خارج کنند، هر جا آثاری از دین و دین مداری و معنویت بود به مقابله برمی خاستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: دشمنان سال ها تبلیغ کردند که دین نه تنها عامل پیشرفت نیست بلکه افیون بوده و سبب عقب ماندگی است و کاری کرده بودند که دینداران و مومنان نه تنها از اسلام بلکه همه ادیان احساس سرشکستگی و حقارت می کردند، بطوری که در جامعه که کوچکترین آثاری از روشنفکری مشاهده می شد دین هیچ جایگاهی نداشت.

وی افزود: قبل از انقلاب، متدینین نمی توانستند به صورت آشکار تظاهر به دین کنند و وظایف دین خود را در جمع انجام دهند، اما امام و نظام مقدس و همچنین انقلاب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب جوانان به فراگیری قرآن از برکات جشنوارهای قرآنی است

جذب جوانان به فراگیری قرآن از برکات جشنوارهای قرآنی است