مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 14:012016-02-09دانش

100 پایگاه فعال اورژانس در سطح استان سیستان و بلوچستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 100 پایگاه فعال اورژانس در سطح استان سیستان و بلوچستان وجود دارد.

- محمودرضا میری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهارداشت: درصدد هستیم رشته های جدید و کاربردی متناسب با نیاز وشرایط سیستان و بلوچستان ایجاد کنیم که در این راستا پذیرش دانشجوی فوریت های پزشکی در مقطع کارشناسی را در دستور کار قرار دادیم.

میری افزود: با توجه به نیاز منطقه، این درخواست با جدیت از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان پی گیری می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان اخذ مجوز پذیرش دانشجوی دکترای تخصصی در رشته طب اورژانس و بیماری های قلب و عروق را در این راستا مثبت ارزیابی کرد و گفت: علاوه بر این دو رشته تخصصی در 2 سال اخیر، تعداد 3 رشته کارشناسی ارشد نیز به رشته های تحصیلی این دانشگاه اضافه شده است.

میری تصریح کرد: با وجود فعالیت بیش از 100 پایگاه اورژانس در سطح سیستان و بلوچستان اقدامات گسترده ای جهت توسعه کمی و کیفی این پایگاه ها در حال انجام است و این موضوع ضرورت تربیت نیروی انسانی متخصص در رشته فوریت های پزشکی را روشن می کند.

وی با تقدیر از خدمات ارزنده مجموع کارکنان مرکز اورژانس 115 استان گفت: اخلاق حرفه ای و مهارت های عملی از جمله خصوصیات مجموعه کارکنان مرکز فوریته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 پایگاه فعال اورژانس در سطح استان سیستان و بلوچستان

100 پایگاه فعال اورژانس در سطح استان سیستان و بلوچستان