مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 13:012016-02-09سياسي

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در استان همدان اعلام شد


محدودیت های ترافیکی در سطح استان همدان در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مسیرهای پیش بینی شده اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از همدان، حسین طلایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: به منظور تأمین ایمنی عبور و مرور و ایجاد ترافیک روان در مراسم راهپیمایی غرور آفرین مردم مؤمن استان همدان در روز 22 بهمن ماه در مسیرهای پیش بینی شده محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

وی افزود: مسیر راهپیمایی پیش بینی شده در شهر همدان از میدان امام(ره) حرکت مردم شروع می شود و با تردد از خیابان شریعتی، بلوار خواجه رشید، میدان آرامگاه، خیابان بوعلی در نهایت راهپیمایان در میدان امام(ره) تجمع می کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: در صورت توقف خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای پیش ‎بینی شده از ساعت 6 صبح روز 22 بهمن تا پایان مراسم، وسایل نقلیه با جرثقیل به پارکینگ منتقل می شود.

وی با اشاره محدودیت های ترافیکی عنوان کرد: از ساعت 9 صبح تردد خودروهای شخصی از خیابان های شش گانه منتهی به میدان امام (ره) شهر همدان ممنوع است و همچنین از تردد خودروهای حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس شرکت واحد از زمان تجمع و شروع راهپیمایی تا پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در استان همدان اعلام شد

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در استان همدان اعلام شد