مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 12:402016-02-09حوادث

وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان زنجان


رییس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان، گفت: لغزندگی جاده و عبور عابر پیاده از عرض اتوبان علت بروز این سوانح بوده است.

- سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه زنجان، اظهار کرد: در نخستین سانحه که صبح دیروز(دوشنبه 19 بهمن ماه) به وقوع پیوست، یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه کامیون در مسیر زنجان خرم دره ، کیلومتر 60 جاده قدیم زنجان تهران برخورد کرد که در این حادثه راننده پراید بر اثر شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: مقصر این سانحه راننده خودروی پراید بود که بر اثر لغزندگی جاده و عدم توانایی در کنترل خودرو به چپ منحرف شده و با خودروی روبه رو برخورد کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در اتوبان زنجان قزوین ، ادامه داد: در این حادثه که شب هنگام رخ داده است، عابرپیاده در حال عبور از عرض اتوبان بوده که به علت دید پایین با خودروی سمند برخورد کرده و متأسفانه در دم جان سپرده است.

رییس پلیس راه استان زنجان در ادامه از بازگشایی جاده زنجان طارم خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اثر بارش های دو روز گذشته این مسیر بسته شده بود که صبح امروز با تلاش های مسئولان راهداری استان بازگشایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان زنجان

وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان زنجان