مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 12:302016-02-09دانش

باشگاه پژوهشگران جوان واحد علوم و تحقیقات به عنوان باشگاه برتر انتخاب شد


باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برای ششمین سال متوالی در شانزدهمین اجلاس رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان برترین باشگاه علمی کشور معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس پژوهشی ایسنا، در شانزدهمین اجلاس رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان که در ساری برگزار شد، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان باشگاه برتر معرفی شد و از سوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

دکتر امیر خسروجردی، رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات در این باره گفت: این باشگاه که فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است، تا کنون حدود دوهزار نفر عضو ثبت شده دارد.

همچنین در سال 1394 نیز با داشتن 300 عضو معمولی و 30 عضو استعدادهای درخشان یکی از برترین باشگاه های کشور بوده است.

وی افزود: برگزاری 60 کارگاه پژوهشی شامل مقاله نویسی، روش تحقیق، تدوین مقالات ISI و پروپوزال های علمی، نحوه جستجوی مقالات در اینترنت، داوری مقالات، آموزش نرم افزارهای کاربردی، برگزاری 12 سمینار، همایش، سخنرانی و هم اندیشی مانند همایش موفقیت، همایش برترین های طبیعت ایران، سمینار معرفی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه پژوهشگران جوان واحد علوم و تحقیقات به عنوان باشگاه برتر انتخاب شد

باشگاه پژوهشگران جوان واحد علوم و تحقیقات به عنوان باشگاه برتر انتخاب شد