مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 11:462016-02-09دانش

مرکز داده ها و سایبری دانشگاه سیستان و بلوچستان توسعه می یابد


مرکز داده ها و سایبری دانشگاه سیستان و بلوچستان سال آینده توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از زاهدان، محمد فرهادی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه های دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در دنیای امروز دانش ارتباطات عامل تاثیرگذار در دنیای پر از رقابت است و آمادگی وزارت علوم را برای توسعه مرکز داده ها و سایبری دانشگاه سیستان و بلوچستان را در سال اینده اعلام کرد.

وزیر علوم و تحقسقات و فناوری در این مراسم از دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از قطب های علمی کشور یاد کرد و افزود: شرکت در مراسمات دهه فجر نماد وحدت مردم کشور است و باید اینکار را قدر بدانیم.

رییس دانشگاه سیستان وبلوچستان در این مراسم افزود: این پروژه ها شامل توسعه شبکه فیبرنوری دانشگاه، تجهیز سایت های فناوری اطلاعات، ارتقاءپهنای باند اینترنت، طراحی وب سایت جدید دانشگاه، طراحی و پیاده سازی سامانه چندرسانه ای دانشگاه و طراحی و پیاده سازی سامانه اعضای هیئت علمی جدید دانشگاه است.

بندانی گفت: بهره برداری از نخستین و تنها مرکز تخصصی امنیت در حوزه فضای سایبری استان در دانشگاه سیستان و بلوچستان از دیگر پروژه هایی است که امروز با حضور وزیر علوم در دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز داده ها و سایبری دانشگاه سیستان و بلوچستان توسعه می یابد

مرکز داده ها و سایبری دانشگاه سیستان و بلوچستان توسعه می یابد