مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 10:462016-02-09سياسي

درگیری در پادگان با نیروهای گارد شاهنشاهی/ لذت رژه مقابل دیدگان امام(ره)


روز 19 بهمن 1357 شمار زیادی از پرسنل نیروی هوایی با لباس رسمی در مدرسه رفاه، اقامتگاه امام خمینی حضور یافته و با ایشان بیعت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در روز 19 بهمن 1357 شمار زیادی از پرسنل نیروی هوایی با لباس رسمی در مدرسه رفاه، اقامتگاه امام خمینی حضور یافتند و ضمن اعلام همراهی با انقلاب، در حمایت از دولت موقت رژه رفتند.

این اقدام که در نوع خود حرکت شگرفی از سوی بخشی تاثیرگذار از ارتش بود، خشم برخی از فرماندهان نظامی را برانگیخت و مایه مخالفت ها و درگیری های بعدی گارد شاهنشاهی با نیروی هوایی شد.

هزاران نفر از نیروهای مسلح در خیابان ایران و اقامتگاه آیت الله العظمی امام خمینی به طرفداری از مهندس بازرگان رژه رفتند.

در این مراسم از همه نیرو ها و همچنین همافران شرکت داشتند و مراسم ابراز وفاداری به صورت رژه انجام گرفت و اصلاً شعاری داده نشد.

نیروهای مسلح در این رژه عکس های امام خمینی و مهندس بازرگان را در دست داشتند و پلاکاردهایی که نشان دهنده رسته و نیروی مربوطه بود حمل می کردند.

امام خمینی پس از سان دیدن از رژه پرسنل نیروی هوایی که با نظم ویژه و در حالت احترام به صف ایستاده بودند، در جمع آنان گفت: درود بر شما سربازان امام عصر سلام الله علیه، همان طور که فریاد زدید تاکنون در خدمت طاغوت بودید، طاغوتی که تمام هستی ما را ساقط کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری در پادگان با نیروهای گارد شاهنشاهی/ لذت رژه مقابل دیدگان امام(ره)

درگیری در پادگان با نیروهای گارد شاهنشاهی/ لذت رژه مقابل دیدگان امام(ره)