مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 10:462016-02-09سياسي

گرفتاری های عرصه های هنری با تاسیس مراکز پژوهش "هنر دینی" برطرف می شود


در عرصه های مختلف هنری گرفتاری های جدید وجود دارد و لازم است مرکزی برای انتقال این مسائل به نهاد دین وجود داشته باشد تا این خلا ها کشف و به پرسش هایی در این رابطه پاسخ داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مجدالدین معلمی در نشست خبری جشنواره هنرهای آسمانی ، با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های عرصه هنر، اظهار داشت: باید از ابزار هنر برای ترویج دین استفاده و جایگاه خود در این حوزه را شناسایی کنیم.

هنر طلاب در بعضی حوزه های ادبی و هنری در حوزه های علمیه پیشرفت قابل توجهی داشته و این جشنواره نشان داد در حوزه پژوهش هم این پیشرفت وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه هنوز نتوانسیتم علامت های سئوال مربوط به نقش دین در هنر را به علمای اسلام منتقل کنیم، گفت: در عرصه های مختلف هنری گرفتاری های جدید وجود دارد و لازم است مرکزی برای انتقال این مسائل به نهاد دین وجود داشته باشد تا این خلا ها کشف و به پرسش هایی در این رابطه پاسخ داده شود.

در عرصه های هنری غیر از شعر و داستان مثل فیلم، نمایش و تجسمی در ابتدای کار هستیم و نیاز است از این ابزار برای استحصال توانمندی ها در عرصه های مختلف بیشتر استفاده شود.

رییس حوزه هنری قم خاطرنشان کرد: این جشنواره را ابتدای شناسایی استعداد ها فرض می کنیم و برای تکامل استعداد ها و آسیب شناسی های موجود در فضای هنر باید گام های موث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتاری های عرصه های هنری با تاسیس مراکز پژوهش "هنر دینی" برطرف می شود

گرفتاری های عرصه های هنری با تاسیس مراکز پژوهش "هنر دینی" برطرف می شود