مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 08:512016-02-09سياسي

رییس عقیدتی سیاسی ارتش سخنران آیین 22 بهمن در اردبیل


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، رییس عقیدتی سیاسی ارتش سخنران آیین 22 بهمن در اردبیل خواهد بود.

- حجت الاسلام ولی نظرپور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل" اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با دستاوردهای مختلفی که داشته امروز توانسته به الگویی برای سایر ملت ها و کشورهای مظلوم و ستمدیده از استکبار باشد تا با تاسی از انقلاب ایران بر علیه متجاوزان به پا خواسته و از سرزمین خود و ارزش های آن دفاع کنند.

وی با تاکید بر حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و ترویج و توسعه آن در بین مردم و به ویژه نسل جوان بیان کرد: برای اینکه بتوانیم انقلاب اسلامی و نظام را از مسیر پرتلاطم خود به راحتی عبور داده و نقشه ها و فتنه های دشمنان را به یاس تبدیل کنیم ضروری است تا در راستای حفظ و تقویت دستاوردها و آرمان های انقلاب تلاش همه جانبه ای انجام دهیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: امروز به برکت قدرت ایمان، ایستادگی و مقاومت ملت ایران و ولایت پذیری محض آنها کشور ایران به یکی از قدرت های مهم در عرصه های بین المللی تبدیل شده است و کشورهای مختلف بر روی جمهوری اسلامی ایران حساب ویژه ای باز کرده اند که باید قدردان این نعمت بزرگ و این اقتدار و صلابت جهانی بوده و در راستای تعالی و توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس عقیدتی سیاسی ارتش سخنران آیین 22 بهمن در اردبیل

رییس عقیدتی سیاسی ارتش سخنران آیین 22 بهمن در اردبیل