مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 08:452016-02-09اقتصادي

چغندرکاران کرمانشاه 55 میلیارد تومان از کارخانه های قند طلب دارند


به گفته مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه حدود 55 میلیارد تومان از مطالبات چغندرکاران استان از سوی کارخانه های قند هنوز پرداخت نشده است.

- اسماعیل پرویزی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، ارزش چغندرقند تولیدی استان که به کارخانه های قند تحویل شده را بیش از 100 میلیارد تومان دانست و گفت: پرداخت حدود 55 میلیارد تومان از این مطالبات هنوز باقی مانده است.

به گفته پرویزی فر دلیل پرداخت نشدن مطالبات چغندرکاران را عدم کشش بازار عنوان کرد و گفت: امسال قیمت 2300 تومان برای فروش هر کیلو شکر از کارخانه های قند در نظر گرفته شده که خریداری ندارد و این موضوع کارخانه های قند را در پرداخت مطالبات چغندرکاران با مشکل مواجه کرده است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه کارخانه های قند پیگیر دریافت تسهیلات برای پرداخت مطالبات چغندرکاران هستند، افزود: کشاورزانی که برای دریافت مطالبات خود از کارخانه های قند عجله داشته باشند، می توانند بجای مطالبات خود شکر دریافت کنند.

وی در ادامه سطح زیر کشت چغندر قند در استان کرمانشاه را در سال جاری یازده هزار و 500 هکتار عنوان کرد و گفت: امسال در مجموع 625 هزار تن چغندر قند در استان کرمانشاه تولید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چغندرکاران کرمانشاه 55 میلیارد تومان از کارخانه های قند طلب دارند

چغندرکاران کرمانشاه 55 میلیارد تومان از کارخانه های قند طلب دارند