مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 08:262016-02-09حوادث

3 تصادف زنجیره ای در محورهای مواصلاتی استان قزوین به وقوع پیوست


هم زمان با بارش برف و کولاک در استان قزوین سه تصادف زنجیره ای در استان قزوین به وقوع پیوست.

- بهرام زینلی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به بارش مقطعی برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان قزوین، اظهار داشت: هم زمان با بارش برف و کولاک در استان قزوین سه تصادف زنجیره ای در استان قزوین به وقوع پیوست.

وی افزود: در محور مواصلاتی جاده قدیم قزوین_ تهران 6 ماشین به دلیل لغزنده بودن جاده با یکدیگر برخورد کردند که خوشبختانه این حادثه یک مصدوم بیشتر نداشت.

فرمانده پلیس راه استان قزوین بیان کرد: در حادثه ای دیگر که در محور مواصلاتی قزوین _ همدان رخ داد دو ماشین با یکدیگر برخورد کردند همچنین شاهد واژگونی یک سواری در محورهای مواصلاتی قزوین بودیم که این حوادث نیز دو مصدوم به جای گذاشت.

وی با بیان این نکته که کولاک مقطعی در استان قزوین سبب کاهش دید در محورهای مواصلاتی استان قزوین و لغزندگی راه ها شده است، تصریح کرد: از مسافرانی که قصد تردد از محورهای مواصلاتی استان قزوین را دارند درخواست می شود تا در صورت غیرضروری بودن سفر از آن خودداری کنند.

زینلی افزود: از وسایل نقلیه که در حال عبور و مرور هستند نیز درخواست می شود تا سرعت مطمئن را رعایت کرده و تجهیزات لازم به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 تصادف زنجیره ای در محورهای مواصلاتی استان قزوین به وقوع پیوست

3 تصادف زنجیره ای در محورهای مواصلاتی استان قزوین به وقوع پیوست