مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 08:162016-02-09اجتماعي

مشکل آب شرب منطقه انزل شهرستان ارومیه برطرف می شود


به زودی مشکل آب شرب منطقه انزل شهرستان ارومیه برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، قربانعلی سعادت شامگاه دوشنبه در مراسم گازرسانی به روستای گل تپه ارومیه با اشاره به مشکل آب شرب منطقه انزل این شهرستان اظهار داشت: به زودی مشکل آب شرب منطقه انزل ارومیه حل شده و حتی از نوشین شهر نیز می توان به این منطقه آبرسانی کرد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: با وجود خشکی دریاچه ارومیه و با وجود اینکه آذربایجان غربی دومین استان پر آب کشور محسوب می شود اما متاسفانه طرز استفاده از این نعمت الهی را ندانسته و از آن استفاده بهینه نمی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی ایران، کشورمان به یک خودکفایی دست یافته است تصریح کرد: هم اینک جمهوری اسلامی ایران کشوری تاثیرگذار در منطقه آسیای غربی محسوب شده و هیچ قدرتی نمی تواند بر آن تصمیم بگیرد.

سعادت افزود: خوشبختانه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار، ملت را اداره کرده و آنها نیز پشتیبان و حامی نظام هستند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مذاکرات هسته ای بیان کرد: ایران اسلامی هیچ گاه اهل جنگ و مجادله با هیچ دولتی و ملتی نبوده و همواره اهل مذاکره و گفت وگو است و در این رابطه رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که" چون ما احساس کردیم که ملت ایران اهل تسلیم نیست و هزینه های جنگی بیشتر است برای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب شرب منطقه انزل شهرستان ارومیه برطرف می شود

مشکل آب شرب منطقه انزل شهرستان ارومیه برطرف می شود