مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 05:162016-02-09سياسي

امام جمعه شهرستان قشم حضور گسترده مردم پای صندوق های رای نشانه اقتدار نظام است


مسئولان اجرایی انتخابات، بسترسازی مناسب جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم نمایند چراکه حضور گسترده مردم پای صندو ق های رای نشانه اقتدار نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قشم، حجت الاسلام رضا جوکار عصر دوشنبه در مجمع بسیج شهرستان قشم با اشاره به ابلاغ اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر فرزانه انقلاب، اظهار داشت: بیانات معظم له نشان می دهد که مردم نقش پررنگی در اقتصاد مقاومتی دارند به طوری که این نوع اقتصاد ماهیتاً اقتصادی مردمی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نیاز به درک و شناخت عمیق جامعه دارد، افزود: تا زمانی که اقتصادمان را مقاومتی نکنیم و بر پایه توانایی های داخلی نتوانیم برنامه ریزی و تکیه کنیم همچنان با مشکلات اقتصادی روبه رو خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان قشم با تاکید بر اینکه اشتغال توسط مردم باید به کار گرفته شود، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های خدادادی و پتانسیل های موجود و منابع کشور و همچنین تسریع در قوانین و مقررات یکی دیگر از راه های اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی است.

جوکار با اشاره به اینکه مسئولان حافظ قانون و مدافع مردم و قانون نیز برای مردم ترسیم شده است، یاد آور شد: وظیفه سپاه تنها در حوزه مسایل نظامی نیست، بلکه این نهاد انقلابی در تمام ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از انقلاب اسلامی دفاع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرستان قشم حضور گسترده مردم پای صندوق های رای نشانه اقتدار نظام است

امام جمعه شهرستان قشم حضور گسترده مردم پای صندوق های رای نشانه اقتدار نظام است