مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 03:262016-02-09اقتصادي

فارس از سفر استاندار بوشهر به شهرستان جم گزارش می دهد افتتاح 8 پروژه در شهرستان جم


در سفر 4 ساعته استاندار بوشهر به شهرستان جم 8 طرح مهم عمرانی به بهره برداری رسید و یک طرح مهم نیز کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جم؛ مصطفی سالاری استاندار بوشهر شامگاه دوشنبه در سفر به جم مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

افتتاح روشنایی تونل ها در ابتدای این سفر، سالاری با حضور در اتوبان جم-سیراف روشنایی 7 دستگاه تونل در طول این مسیر را به بهره برداری رساند، در این مراسم که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسئولین جم برگزار شد 7 دستگاه تونل در مسیر جم سیراف با اعتبار 45 میلیارد ریال توسط راه و شهرسازی استان بوشهر برق دار شد.

این پروژه از مطالبات جدی مردم شهرستان از زمان احداث اتوبان جم سیراف بود که با تامین اعتبار آن توسط منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در دهه فجر به بهره برداری رسید.

جاده جم ـ پالایشگاه بالاخره کلنگ زنی شد در دومین برنامه سفر استاندار بوشهر، فاز اول عملیات اجرایی راه جم-پالایشگاه-ریز با اعتبار 195 میلیارد ریال آغاز شد، اعتبار این پروژه از سوی شرکت پالایش گاز فجر جم تامین شده و با اجرای آن راه جم به پالایشگاه کوتاه و امن می شود.

هم اکنون مرحله دوم راه جم-پالایشگاه-ریز از سوی مشاور طرح در حال مطالعه است که با پایان اجرای فاز اول طرح، مرحله دوم مسیر نیز آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس از سفر استاندار بوشهر به شهرستان جم گزارش می دهد افتتاح 8 پروژه در شهرستان جم

فارس از سفر استاندار بوشهر به شهرستان جم گزارش می دهد افتتاح 8 پروژه در شهرستان جم