مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 00:162016-02-08سياسي

طرح حمایت از هنرمندان بسیجی در قزوین اجرا شد


معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: با برنامه ریزی هایی که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه استان قزوین انجام شده، - طرح حمایت از هنرمندان بسیجی در استان قزوین اجرا شد.

محمد کشاورز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تاکنون برنامه های متنوع و خوبی را در حوزه فرهنگی در استان قزوین اجرا کرده که اجرای طرح حمایت از هنرمندان بسیجی در سلسله این برنامه ها بوده است.

وی افزود: با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند که موسیقی را باید به سمت هدف متعالی بکشانید و همچنین حرف من با موسیقی دان ها این است که موسیقی را به سمت معنا و هدف های متعالی ببرید ، باید موسیقی را به مسیر اسلامی آن هدایت کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: به منظور تعمیق و ترویج ارزش های دینی و انقلابی و فرهنگ بسیج در جامعه و مقابله با تهدیدات نرم دشمن از کلیپ و نماهنگ هایی که توسط هنرمندان بسیجی و متعهد که با موضوعات سبک زندگی اسلامی، ماهواره و شبکه های اجتماعی، فتنه و جریان نفاق، نماز، حجاب و عفاف، تحکیم بنیان خانواده، ترویج وحدت و انسجام اسلامی با محور ولایت، مقاومت و استکبارستیزی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، راهیان نور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حمایت از هنرمندان بسیجی در قزوین اجرا شد

طرح حمایت از هنرمندان بسیجی در قزوین اجرا شد