مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 00:012016-02-08ورزشي

هفته دهم لیگ دسته اول فوتسال کشور آتلیه طهران قم از پاس تهران پذیرایی می کند


تیم فوتسال آتلیه طهران قم در هفته دهم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور برابر تیم پاس تهران صف آرایی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، از دست دادن پنج امتیاز ارزشمند در دو هفته سپری شده از شروع دور برگشت رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور، بازیکنان تیم فوتسال آتلیه طهران قم را مصمم به کسب هر سه امتیاز دیدار حساس خانگی این هفته با پاس تهران کرده است.

حسین صبوری بازیکن سابق تیم های فوتسال ارم کیش و صبای قم در لیگ برتر باشگاه های کشور که هم اکنون سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم است خوب می داند که برای ماندن در جمع مدعیان صعود به مرحله پایانی لیگ امسال باید از بازی خانگی این هفته دست پر خارج شوند.

نماینده فوتسال قم بعد از ناکامی در کسب دو پیروزی متوالی برابر رقبای خود یعنی استقلال نوین ماهشهر و مبل کریمی کرج که با یک تساوی برابر نماینده ماهشهر و باخت دور از انتظار برابر رقیب کرجی همراه بود این هفته در قم از تیم پاس قوامین تهران پذیرایی می کند.

فوتسالیست های تیم آتلیه طهران قم هم اکنون بین تیم های حاضر در گروه نخست رقابت مدعیان صعود به مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در مکان پنجم جای دارند و برای اینکه شکست هفته قبل را جبران کنند این هفته با تمام توان باید به مصاف تیم پاس بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دهم لیگ دسته اول فوتسال کشور آتلیه طهران قم از پاس تهران پذیرایی می کند

هفته دهم لیگ دسته اول فوتسال کشور آتلیه طهران قم از پاس تهران پذیرایی می کند