مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 22:062016-02-08سياسي

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان املش برگزار شد


یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان املش درمجتمع آموزشی شبانه روزی فاطمیه املش با حضور مسئولان محلی این شهرستان برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی اصغر دوستی امشب در مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان املش، اظهار داشت: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به لحاظ عمران و آبادانی و قدرت سیاسی و اقتصادی و توان دفاعی به حدی رشد و پیشرفت نموده که با ایران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و این روند همچنان ادامه دارد.

دوستی افزود: در مدت 200 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، خیانت همراه با بی کفایتی حکومت شاهان باعث شدکه نیمی از سرزمین ایران از دست رفت و حکومت در تصمیم گیری های خرد و کلان کشور هیچ کاره بود و بیگانگان، تمام امور کشور را در دست داشتند و این برای ملت بزرگ ایران، خوشایند نبود که این کشور عزیز در مقابل بیگانگان تحقیر شود و مردم آن به ذلت کشیده شوند.

وی با اشاره به این که قبل از انقلاب، 62 درصد نفت مورد نیاز ر ژیم صهیونیستی از ایران تأمین می شد، گفت: ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، این مرد بزرگ تاریخ معاصر، از چنگال طاغوت و بیگانگان نجات یافت و دست پلید استکبار و استعمار از این کشور کوتاه شد و اکنون انقلاب و مقاومت مردم ایران به عنوان الگویی برای مردم آزادی خواه سایر کشورهای دنیا تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان املش برگزار شد

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان املش برگزار شد