مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 21:412016-02-08فناوري

مدیرکل ارتباطات یزد: 20 روستا در یزد از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از بهره مندی 20 روستا در استان یزد از اینترنت پرسرعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یزد، محمدرضا وزیری، عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد اظهار داشت: از محل اعتبارات خدمات عمومی اجباری، تاکنون دو روستای بالای 20 خانوار در شهرستان اردکان دارای ارتباط خانگی و یک روستای زیر 20 خانوار نیز دارای تک ارتباط عمومی شده اند.

وی همچنین از بهره مندی بیش از 20 روستا از اینترنت پرسرعت خبر داد و بیان کرد: این اقدامات از محل اعتبارات خدمات عمومی اجباری انجام شده است.

وزیری با اشاره به پروژه های مهم قابل بهره برداری در حوزه ارتباطات در استان یزد در ایام الله دهه فجر اظهار داشت: پروژه ارتباطی روستای چاه متک از توابع خرانق شهرستان اردکان از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد خاطرنشان کرد: این پروژه شامل واگذاری تلفن خانگی است که بر اساس قرارداد بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شرکت مخابرات ایران مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه توسعه ارتباطات در روستاهای استان یزد در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: پروژه یاد شده فردا با حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارتباطات یزد: 20 روستا در یزد از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند

مدیرکل ارتباطات یزد: 20 روستا در یزد از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند