مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 18:312016-02-08اقتصادي

فرماندار شاهین دژ: جشنواره استانی گره زرین در شاهین دژ برگزار می شود


جشنواره استانی گره زرین در شاهین دژ برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شاهین دژ حسین عباسی عصر امروز در جلسه برنامه ریزی برگزاری جشنواره زرین گره فرش در شاهین دژ که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شاهین دژ در زمینه فرش بافی یکی از تولیدکنندگان اصلی فرش دستباف استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در راستای معرفی هر چه بیشتر این هنر صنعت جشنواره گره زرین در این شهرستان برگزار می شود، تصریح کرد: این جشنواره با حضور مسئولان استانی، 28 بهمن ماه امسال در شاهین دژ برگزار خواهد شد.

فرماندار شاهین دژ با بیان اینکه این شهرستان در زمینه فرش بافی دارای کارگاه های بزرگی است، ادامه داد: در این شهرستان عمدتا فرش افشار تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

این مسئول با بیان اینکه با اعمال تحریم ها شاهد کاهش فعالیت فرش بافان و صادرات این هنر صنعت بودیم، اعلام کرد: امیدواریم با اجرایی شدن برجام، بار دیگر شاهد رونق این هنر صنعت در شاهین دژ باشیم.

عباسی با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره، فرصتی فراهم خواهیم آورد که فرش افشار را بهتر معرفی کنیم، اظهار داشت: برای احیای هنر صنعت فرش بافی در سطوح مختلف باید تلاش بیشتری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شاهین دژ: جشنواره استانی گره زرین در شاهین دژ برگزار می شود

فرماندار شاهین دژ: جشنواره استانی گره زرین در شاهین دژ برگزار می شود