مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 18:212016-02-08اجتماعي

تاسیس نخستین کلینیک دندانپزشکی در قلعه گنج استان کرمان


یکی از مهم ترین فعالیت های گروه جهادی راه کربلا تاسیس کلینیک دندانپزشکی با تمام امکانات در قلعه گنج برای پوشش نیاز ساکنین 120 روستای منطقه است و در آینده این گروه کلینیک چشم پزشکی را در این منطقه راه اندازی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از کرمان، "راه کربلا" نام یکی از گروه های جهادی شاخص است که سابقه ای طولانی در خدمت رسانی به مناطق محروم دارد، اعضای این گروه جهادی بیش از 6 سال است که به صورت متمرکز و بی وقفه در منطقه قله گنج استان کرمان به خدمت رسانی مشغول هستند، انجام پروژه آبرسانی از فاصله 14 کیلومتری به یک روستا از جمله فعالیت های محرومیت زدایی گروه جهادی راه کربلا است.

محمد امیر بزرگیان، مسئول گروه جهادی کربلا درباره نحوه تشکیل این گروه اظهار داشت: ایده تشکیل گروه جهادی از هیئت هفتگی محله آغاز شد، احساس کردیم خدمت رسانی به مردم مناطق محروم در کنار برگزاری جلسات مذهبی در توان مان است، ضمن این که معتقد بودیم خدمت رسانی به محرومین یکی از بزرگترین عبادت ها است.

6 سال حضور دائمی در 12 روستا وی درباره سبک خدمت رسانی گروه جهادی راه کربلا، خاطرنشان کرد: فعالیت های گروه جهادی راه کربلا کاملا پیوسته، هدفمند و برنامه ریزی شده است به گونه ای که 6 سال است به صورت مستمر و دائمی در 12 روستای قلعه گنج فعالیت می کنیم، زیرا اعتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس نخستین کلینیک دندانپزشکی در قلعه گنج استان کرمان

تاسیس نخستین کلینیک دندانپزشکی در قلعه گنج استان کرمان