مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 17:312016-02-08سياسي

فرماندار دامغان: دامغان در انتخابات سال جاری 3000 رأی اولی دارد


فرماندار دامغان بابیان اینکه تعداد رأی اولی های این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند سه هزار و 56 نفر است، گفت: این افراد نقش به سزایی در افزایش نشاط انتخاباتی دارند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل مهر مهرعلی اصغر مجد ضمن یادآوری اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مجریان انتخابات خود مردم هستند، اظهار داشت: حضور کسانی که برای نخستین بار شرایط رای دادن را دارند در دو انتخابات پیش رو بسیار موثر و سرنوشت ساز است.

وی حفاظت و صیانت از آرای مردم را وظیفه مسئولان دانست و خاطر نشان کرد: با حضور پرشور مردم در انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه خواهیم بود.

93 شعبه کار اخذ رای مردم دامغان را برعهده دارند فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان دامغان یاد آورشد: تلاش خواهیم کرد انتخاباتی پرشور را با حضور مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای داشته باشیم و به جزء رعایت دقیق قانون به هیچ چیز دیگر فکر نخواهیم کرد.

مجد از اختصاص 93 شعبه اخذ رای در شهرستان دامغان برای انتخابات روز هفتم اسفند ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد هفت شعبه ویژه خواهران خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه دو هزار و 500 نیروی انسانی کار جمع آوری آرا ء مردم دامغان را بر عهده دارند، گفت: مشارکت مردم شهرستان در انتخابات قبلی 78 درصد بود که امیدواریم در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دامغان: دامغان در انتخابات سال جاری 3000 رأی اولی دارد

فرماندار دامغان: دامغان در انتخابات سال جاری 3000 رأی اولی دارد