مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 17:262016-02-08سياسي

امام جمعه پیرانشهر: دشمن تحمل پیشرفت های ایران اسلامی را ندارد


دشمن تحمل پیشرفت های ایران اسلامی را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از پیرانشهر ماموستا مصطفی محمودی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای بخش لاجان پیرانشهر که در مسجد جامع شهر گردکشانه برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر نشان دهنده وحدت، همدلی و حماسه مردم ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه این ایام یادآور حماسه ای است که مردم با رهبری امام راحل آفریدند، ادامه داد: مردم ایران اسلامی برای به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی همگام و همنوا شدند و این همدلی را تا به امروز حفظ کرده اند.

امام جمعه پیرانشهر با بیان اینکه همدلی و همزبانی ملت ایران اسلامی زمینه را برای توطئه دشمن تنگ تر می کند، اظهار داشت: در این میان تبعیت از ولی فقیه نیز می تواند مردم را در رسیدن به سعادت یاری رساند.

این مسئول با بیان اینکه به برکت خون شهدا و همت امام راحل از سال 42 جرقه انقلاب در کشور شکل گرفت، اظهار داشت: پس از تلاش چندین ساله در چنین روزهایی انقلاب اسلامی با عظمت و شکوه به پیروزی رسید.

محمودی تصریح کرد: در آن زمان خیلی از افراد به فکر این بودند که انقلاب را در آستانه پیروزی از صحنه حذف کنند ولی آگاهی و بصیرت مردم در کنار رهبری امام راحل توانست انقلاب را از این گزندها در امان نگه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پیرانشهر: دشمن تحمل پیشرفت های ایران اسلامی را ندارد

امام جمعه پیرانشهر: دشمن تحمل پیشرفت های ایران اسلامی را ندارد