مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 15:362016-02-08سياسي

ساخت نیروگاه های جدید ادامه خواهد یافت


در روند مذاکرات زمینه رفع تحریم ها، دستاورد ها و زیرساخت های صنعت هسته ای حفظ شد و فعالیت ها در زمینه تحقیق و توسعه، - به سازی و نوسازی راکتور اراک و ساخت نیروگاه های جدید ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صالحی پس از دریافت نشان شجاعت از دست رییس جمهوری گفت: این مراسم قدردانی از ملت بزرگ ایران است که با پایبندی و استقامت ستودنی خدمتگزاران خود را در کسب حداکثری منافع ملی در این کارزار دیپلماتیک یاری رساندند.

وی گفت: این مراسم آیین قدردانی از رهبر فرزانه انقلاب است که با هوشمندی خویش مسیر را برای حرکت عزتمندانه ما در این مسیر پر فراز و نشیب هموار کردند و این مراسم، قدرانی از رییس جمهور است که با ره توشه ای از تجارب در صحنه سیاسی و عرصه بین المللی، تدابیر خردمندانه و شجاعانه ای را اتخاذ کردند.

رییس سازمان انرژی اتمی همچنین با تقدیر از تلاش های علی لاریجانی یادآور شد: عبور از این گذرگاه به یمن الطاف الهی و به برکت خون پاک شهدای گرانقدر و شهدای والامقام صنعت هسته ای میسر شد و امروز مردم ایران با ره توشه ای از میراث فرهنگی و بر پایه ولایت فقیه بار دیگر لیاقت، توانمندی و ظرفیت بی پایان خود را جلوه گر شده است و بر سکوی یک جهش بزرگ به سمت تعالی و پیشرفت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نیروگاه های جدید ادامه خواهد یافت

ساخت نیروگاه های جدید ادامه خواهد یافت