مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 15:252016-02-08سياسي

کمک به بنگاه های اقتصادی اراده و اعتقاد دولت است


استاندار گلستان در جلسه تبیین شرایط پساتحریم و نقش اقتصاد مقاومتی در استان اظهار کرد: کمک به بنگاه های اقتصادی موضوعی در حد حرف نیست، بلکه دولت اعتقاد و اراده عملی به آن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حسن صادقلو ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، دولت و بخش خصوصی را در کنار هم دانست و تصریح کرد: باید نسخه استانی خود را از جهت مشکلات و مسائل در راستای رفع موانع تولید استان تهیه کنیم، همچنین باید نقش هر همه در رفع این موانع مشخص شود.

وی با تاکید بر اهمیت جلسات با بخش خصوصی، یادآور شد: باید با نگاه آینده موضوعات را پیگیری کنیم و توجه داشته باشیم که نظام و دولت اراده اش بر اقتصاد مقاومتی در راستای سیاست های 24 گانه ابلاغی مقام معظم رهبری و شاخص ها و رویکردهای یازده گانه است.

وی با اشاره به نسخه استانی اقتصاد مقاومتی، گفت: باید کتاب اقتصاد مقاومتی استان با نقشه راه عملیاتی دقیق تهیه شود و نباید به دنبال آمده شدن تمامی بسترها جهت اقدامات اقتصادی باشیم.

وی افزود: امروز ارزیابی همه بر اساس مباحث اقتصاد مقاومتی و عملکرد در این حوزه خواهد بود.

استاندار گلستان با بیان اینکه دولت به دنبال آرامش در حوزه اقتصاد است، خاطر نشان کرد: سیر نزولی تورم، رشد اقتصادی، بهبود وضعیت کسب و کار و مراودات دیپلماسی سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به بنگاه های اقتصادی اراده و اعتقاد دولت است

کمک به بنگاه های اقتصادی اراده و اعتقاد دولت است