مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 15:162016-02-08سياسي

فعالیت 12 دستگاه آمبولانس در ناوگان اورژانس های جاده ای و شهری تنگستان


این شهرستان دارای شش اورژانس در نقاط مختلف شهری و جاده ای است که در این اورژانس ها 12 دستگاه آمبولانس خدمات اورژانسی ارائه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، غلامرضا ترک زاده ظهر امروز در آیین بهره برداری از ساختمان اورژانس جاده ای گادویی شهراهرم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با بیان اینکه توجه ویژه ای به حوزه سلامت شده اظهار داشت: دولت توجه بسیار زیادی به بحث تحول نظام سلامت داشته بگونه ای که رضایت مندی مردم را افزایش داده است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: با توجه به اینکه تحول نظام سلامت مورد تایید همه ارکان و افراد جامعه است نشان از عملکرد خوب دولت در این حوزه است.

ترک زاده با بیان اینکه درطی دوسال گذشته در تنگستان با توجه ویژه ای به حوزه اورژانس جاده ای و شهری شده گفت: پایگاه اورژانس جاده ای گادویی، اهرم و دلوار در طی مدت دوسال مصوب و راه اندازی شده که این نشان از حرکت بسیارخوب و شایسته برای تامین وامنیت سلامت جامعه است.

وی تاکید کرد: اورژانش جاده ای نقش مهمی در رسیدگی به مصدومان دارد که در این راستا در نقاطی که نیاز به ایجاد این پایگاه بوده راه اندازی شده است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه برای ساخت ساختمان اورژانس جاده ای گادویی اهرم اعتبارات لازم تامین شده بیان کرد: این ساختمان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 12 دستگاه آمبولانس در ناوگان اورژانس های جاده ای و شهری تنگستان

فعالیت 12 دستگاه آمبولانس در ناوگان اورژانس های جاده ای و شهری تنگستان