مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 11:252016-02-08اقتصادي

استخدام هزار و پانصد نفر در پروژه "اوریاد مال"


بزرگترین پروژه عمرانی شمال غرب کشور هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته است - استاندار آذربایجان غربی از پروژه مسکونی، تجاری و تفریحی "اوریاد" در ارومیه بازدید بعمل آورد.

قربان علی سعادت ضمن این بازدید از روند پیشرفت پروژه اظهار رضایت نموده و تاکید کرد آینده کشور نیازمند وجود چنین پروژه های سرمایه گذاری می باشد.

در این مراسم شهردار ارومیه با تشکر از حمایت های بی شائبه استاندار آذربایجان غربی و شورای محترم اسلامی شهر و مجموعه مدیران استان از جذب سرمایه گذار و چنین پروژه هایی از حضور پنجاه سرمایه گذار از کشور اتریش برای بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی و باغ شهر ارومیه خبر داد.

محمد حضرت پور در تشریح لزوم انجام پروژه های سرمایه گذاری در حوزه های مسکونی، تجاری و تفریحی خاطرنشان کرد در هر شهر میبایستی به ازای هر یکصد هزار نفر جمعیت، یک پروژه MALL (مال: مرکز مبادلات بین المللی با هدف خرید توام با تفریح، سرگرمی و گذران تعطیلات) باید احداث گردد که در ارومیه هم اکنون در شش نقطه از شهر با مشارکت شهرداری در حال اجرا بوده و پروژه اوریاد مال سرآمد آنها می باشد.

مهندس ناصر علیزاده مدیر پروژه اوریاد مال با اعلام این نکته که 70% پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است افزود: با توجه به احداث این پروژه در جوار رودخانه شهرچای&


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام هزار و پانصد نفر در پروژه "اوریاد مال"

استخدام هزار و پانصد نفر در پروژه "اوریاد مال"