مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 11:202016-02-08اقتصادي

اتمام عملیات عمرانی موزه علوم و نجوم دارآباد


مدیرعامل فرهنگی شهرداری تهران از اتمام عملیات عمرانی موزه علوم و نجوم دارآباد خبر داد.

- " گفت: در حال حاضر پروژه در حال تحویل به شهرداری منطقه یک است تا پس از تامین تمامی تجهیزات و دستگاه ها به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی تنها مسئولیت ساخت پروژ ه ها را بر عهده دارد، افزود: قاعده این است که پس از اتمام عملیات عمرانی، پروژه را به مناطق یا سایر سازمان های فرهنگی واگذار کنیم تا به بهره برداری برسد.

راحتی با اشاره به اتمام عملیات عمرانی موزه علوم و نجوم دارآباد به عنوان یکی از طرح های مهم شرکت توسعه فضاهای فرهنگی عنوان کرد: ساختمان موردنظر بنایی است استوانه ای شکل که در دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین به علاوه بام مجموعه احداث شده است؛ از امکانات این مجموعه می توان به جنبه های مختلف و متنوع علوم پایه ( فیزیک، شیمی و علوم تجربی) و همچنین رصدخانه اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: عملیات عمرانی مربوط به احداث پروژه به اتمام رسیده و پس از آن لازم بود تا دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز تامین شود.

راحتی با بیان اینکه نیمی از تجهیزات و دستگاه های موردنیاز در داخل کشور تولید شده است، تصریح کرد: برای تامین تجهیزات یا باید محصولات را از خارج وارد می کردیم یا آنکه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات عمرانی موزه علوم و نجوم دارآباد

اتمام عملیات عمرانی موزه علوم و نجوم دارآباد