مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 11:202016-02-08اقتصادي

انعقاد قراردادهای جدید میان ایران و ایتالیا؛ این بار در تهران


بعد از سفر دو هفته پیش رییس جمهور و هیات بزرگ اقتصادی ایران به ایتالیا، امروز هیات بلند پایه ای از ایتالیا به سرپرستی وزیران کشاورزی و حمل و نقل و امور زیربنایی این کشور وارد ایران می شوند تا مسیر توسعه روابط اقتصادی و تجاری دو کشور را در دوران پسا برجام ادامه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در جریان سفر هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی ایران به ایتالیا که برای اولین بار جمعی از فعالان بخش خصوصی هم آن را همراهی می کردند، بیش از 18 میلیارد دلار قرارداد در بخش های مختلف امضا شد.

در این سفر ایران و ایتالیا 14 سند همکاری در بخش های حمل و نقل، راه آهن، همکاری های آموزشی و پزشکی، بازرگانی، ایمنی، همکاری های بندری، کشاورزی، حفظ نباتات و دارو قرارداد و تفاهم نامه امضا کردند.

همچنین بخش خصوصی در مذاکرات و ملاقات با بخش خصوصی ایتالیا در مجموع حدود سه میلیون یورو در زمینه های فولاد، کشتی سازی و بخش های زیربنایی تفاهم نامه منعقد کرد.

اما در سفر دو روزه هیات ایتالیایی به ایران، جمعی از مدیران ارشد صنایع و نزدیک به 200 موسسه و شرکت بخش خصوصی و دولتی حضور دارند که پیش بینی می شود درباره قرادادهای جدید که مهترین آ ن ها مربوط به حوزه انرژی و کشاورزی است، مذاکره شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قراردادهای جدید میان ایران و ایتالیا؛ این بار در تهران

انعقاد قراردادهای جدید میان ایران و ایتالیا؛ این بار در تهران