مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 11:162016-02-08ورزشي

نایب رییس کمیته فریزبی همدان: فریزبی کاران همدانی کارت مربیگری دریافت می کنند


نایب رییس کمیته فریزبی همدان با اشاره به برگزاری دوره توجیهی فریزبی گفت: حضور در دوره توجیهی پیش نیاز شرکت در دوره مربیگری است که 12 نفر از آقایان و یک بانوی استان به زودی برای دریافت کارت مربیگری اقدام خواهند کرد.

- آذین رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه فریزبی استان در بخش بانوان نیز فعال شده است، اظهار کرد: فریزبی همدان تا امسال تنها در بخش آقایان به طور منسجم پیگیری می شد که از آذرماه امسال بانوان نیز فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کردند.

وی هدف از فعال سازی بخش بانوان را رشد و توسعه این رشته در این بخش برشمرد و گفت: به دنبال راه اندازی تیم قوی و منسجم بانوان در مرکز استان هستیم تا بتوانیم مسابقات درون استانی بانوان را فعال کرده و در مسابقات برون‎استانی نیز موفق ظاهر شویم.

نایب رییس کمیته فریزبی استان همدان افزود: هم اکنون بخش بانوان در چندین شهرستان فعال شده و تمرینات برای برگزاری مسابقات پیگیری می شود.

وی این رشته ورزشی را مهیج و پرتحرک خواند و بیان کرد: فعال بودن دو بخش آقایان و بانوان یکی از مزایای فریزبی در استان است چراکه در بسیاری از استان ها تنها بخش بانوان فعالیت دارد.

رضایی به ظرفیت های بالای موجود در این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: با توجه به نتایج خوب کسب شده در بخش آقایان در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس کمیته فریزبی همدان: فریزبی کاران همدانی کارت مربیگری دریافت می کنند

نایب رییس کمیته فریزبی همدان: فریزبی کاران همدانی کارت مربیگری دریافت می کنند