مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 09:062016-02-08اقتصادي

17 واحد صنعتی و تولیدی در استان بوشهر به بهره برداری رسید


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 17 واحد صنعتی وتولیدی با سرمایه گذاری 770 میلیارد ریال در استان بوشهر به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید حسین حسینی محمدی شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران در بوشهر با تبریک ایام الله دهه فجر بر توجه به برنامه های پسا تحریم تاکید کرد و اظهار داشت: در شرایط پسا تحریم با بهبود فضای کسب و کار و ایجاد ظرفیت های مناسب در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی تحولی در صنعت استان بوشهر فراهم می شود.

وی از افتتاح واحدهای صنعتی و تولیدی در استان بوشهر خبرداد و گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 17 واحد صنعتی وتولیدی با سرمایه گذاری 770 میلیارد ریال در استان بوشهر به بهره برداری رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه در این واحدهای صنعتی و تولیدی 412 نفر مشغول بکار شدند تصریح کرد: واحدهای صنعتی افتتاح شده که در شهرک های صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی و نواحی صنعتی استان بوشهر مستقر است 412 نفر مشغول بکار شده اند.

حسینی محمدی واحدهای بسته بندی خرما، انواع کیک و کلوچه و شکلات خرمایی، تولید آب آشامیدنی بدون گاز، قطعات گچی ساختمانی و محصولات بهداشتی پلاستیکی را از جمله واحدهای افتتاح شده دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 واحد صنعتی و تولیدی در استان بوشهر به بهره برداری رسید

17 واحد صنعتی و تولیدی در استان بوشهر به بهره برداری رسید