مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 09:012016-02-08فرهنگي

نمایش"سه باور" با ژانر دفاع مقدس در آستارا به روی صحنه رفت


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا، گفت: نمایش سه باور، کاری از گروه نمایشی خزان، در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا به روی صحنه رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ابوطالب جوان در حاشیه اکران نمایش سه باور، اظهار داشت: هنر نمایش یکی از هنرهای تأثیرگذار در فرهنگ و اجتماع است؛ هنرمند با اثری که خلق می کند می تواند واسطه ای باشد تا نوجوانان و جوانان عصر حاضر، با مقام و جایگاه شهدا بیش از پیش آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: تمام مسئولین و متولیان امور فرهنگی با حمایت خود از برنامه هایی که با ارزش ها و رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ارتباط تنگاتنگی دارد می توانند در برجسته سازی این ارزش ها نقش داشته باشند.

جوان با بیان اینکه نمایش سه باور به کارگردانی مصطفی صالحی در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه رفت، عنوان کرد: صالحی این نمایش را با برداشتی آزاد از زندگی شهید مفقود الاثر، ناصر ضارب تهیه کرده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سه باور تا 23 بهمن هر شب ساعت 21 به نمایش درمی آید، افزود: سعید سعیدی، مژگان احتشامی، ارژنگ بنی سپهر، یونس عدالت و یاشین عالم خواه در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند و حمید کرمی نویسندگی آن را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش"سه باور" با ژانر دفاع مقدس در آستارا به روی صحنه رفت

نمایش"سه باور" با ژانر دفاع مقدس در آستارا به روی صحنه رفت