مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 08:452016-02-08سياسي

اجرای احکام محکومین سرقت/نظارت بر موسسه­ های مالی و اعتباری


دادستان تهران، عدم انجام وظیفه از سوی متولیان امور اجتماعی را زمینه ساز سرریز شدن مشکلات به حوزه قضایی و انتظامی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نشست دادستانی عمومی و انقلاب تهران با حضور معاونان دادستان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران، سرپرستان و قضات اجرای احکام دادسرا و سرهنگ محمدیان رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، به ریاست دکتر عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دادستان تهران ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر، با اشاره به جلسه اخیر دادستانی با پلیس پیرامون آسیب­ های اجتماعی اظهار کرد: اهمیت آسیب­ های اجتماعی ایجاب می­ کند متولیان این امور نسبت به اتخاذ تدابیر لازم اقدام کنند.

تاکید دادستان تهران بر ایفای وظایف دستگا­ه ­های متولی حوزه آسیب­ های اجتماعی جعفری دولت آبادی به معضل موسسه­ های مالی و اعتباری، و صرافی­ ها که به صورت غیر مجاز فعالیت می­ کنند اشاره کرد و نظارت بانک مرکزی بر این گونه موسسه ها را ضروری و پیش­گیرانه خواند.

وی به دیگر آسیب اجتماعی یعنی وجود متکدیان و زنان ویژه اشاره کرد و نتیجه گرفت که در کلیه حوزه­ های اجتماعی و حتی در امور مربوط به اصناف و نظایر، متولیان امر باید ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای احکام محکومین سرقت/نظارت بر موسسه­ های مالی و اعتباری

اجرای احکام محکومین سرقت/نظارت بر موسسه­ های مالی و اعتباری