مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 02:162016-02-07پزشكي

تیم فوق تخصصی انواع جراحی های مادرزادی فک و صورت در زاهدان مستقر شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: گروهی از بهترین پزشکان متخصص کشور برای انجام عمل جراحی انواع ناهنجاری های مادرزادی های فک و صورت در شهرستان زاهدان مستقر شدند.

- محمودرضا میری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در این زمانه که مشکلات مختلف عرصه را چنان بر مردم تنگ کرده که مجال و رمقی برای نیک اندیشی و نیکوکاری باقی نگذاشته است گروهی از بهترین پزشکان کشورمان عزم کرده اند تا با سفر به محروم ترین نقاط میهن ، به درمان هموطنان نیازمند بشتابند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: این پزشکان نیک اندیش به سرپرستی دکتر عبدالجلیل کلانترهرمزی تاکنون طی سفر به مناطق مختلف کشور تاکنون انواع جراحی و ویزیت با ارجاغ به استان تهران و شهرهای دیگر داشته اند.

میری گفت: این تیم از 18 بهمن ماه سال جاری لغایت 22 بهمن با استقرار در شهرستان زاهدان و به بیماران سراسر سیستان و بلوچستان خدمات درمانی نظیر انجام عمل جراحی انواع ناهنجاری های مادرزادی فک و صورت، ویژه بیماران شکاف کام و شکاف لب را به صورت کاملا رایگان ارائه می دهند.

وی افزود: تمامی خدماتی که در این طرح ارائه می شود با حفظ کرامت انسانی خدمت گیرندگان صورت گرفته و هزینه اسکان بیماران در شهر زاهدان و پذیرایی از آنها نیز به عهده مجریان این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوق تخصصی انواع جراحی های مادرزادی فک و صورت در زاهدان مستقر شد

تیم فوق تخصصی انواع جراحی های مادرزادی فک و صورت در زاهدان مستقر شد