مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 23:162016-02-07دانش

جهت راه‎اندازی شرکت‎های دانش بنیان از دانشجویان حمایت می کنیم


رییس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه آزاد از دانشجویانی که در حوزه هنر فعالیت می کنند، برای راه‎اندازی شرکت‎های دانش بنیان حمایت می‎کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو" از زاهدان، رییس دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه آثار حجمی دانشجوی واحد زاهدان با استقبال از برنامه‎های هنری دانشجویان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از دانشجویانی که در حوزه هنر فعالیت می کنند، برای راه‎اندازی شرکت‎های دانش بنیان حمایت می‎کند.

دکتر امین‎رضا کمالیان هدف از برگزاری نمایشگاه هنری را معرفی آثار به جامعه بیان و اظهار کرد: قرار گرفتن دانشجویان در مسیر هنر از برنامه‎های فرهنگی واحد زاهدان است.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طبق خواسته عماد نورایی دانشجوی واحد زاهدان سود فروش این آثار به بیماران سرطانی اهدا می‎شود، عنوان کرد: این نمایشگاه شامل آثار حجمی، مجسمه‎های رئال، انتزاعی، تابلوهای معرق و تابلوهای پلی‎استر است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افزود: در دانشگاه‎ آزاد اسلامی استان سعی می‎شود از فعالیت‎های هنری به عنوان یک فعالیت کارآفرینانه حمایت مالی و معنوی انجام شود و امیدواریم که این نمایشگاه نمونه ای باشد برای دیگر دانشجویان در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهت راه‎اندازی شرکت‎های دانش بنیان از دانشجویان حمایت می کنیم

جهت راه‎اندازی شرکت‎های دانش بنیان از دانشجویان حمایت می کنیم