مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 18:162016-02-07دانش

جشنواره دانشجویی موسیقی در استان همدان برگزار می شود


سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک واحد همدان گفت: جشنواره دانشجویی موسیقی اردیبهشت ماه سال آینده به همت انجمن موسیقی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر در استان همدان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از همدان، حسین جعفری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد همدان یکی از بزرگترین مراکز زیر نظر دانشگاه علمی کاربردی استان است چرا که از استانداردهای لازم از نظر فضای آموزشی، تعداد رشته و دانشجو برخوردار است.

وی با بیان اینکه همدان قابلیت تبدیل شدن به قطب آموزش های فرهنگی و هنری را دارد، افزود: مهمترین نیاز هنرمندان تجربی استان همدان گذراندن آموزش های تئوریک است بر این اساس این مرکز آموزشی خلاءهای آموزشی را برای هنرمندان پر می کند.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک واحد همدان تصریح کرد: ایجاد بازار کار، کسب تجربه و علم آموزی در این مرکز آموزشی در اولویت قرار دارد چرا که فضا، امکانات و اساتید مجربی بسیاری برخوردار است.

وی تحصیل دانشجویان در رشته های طراحی لباس و الگوسازی را از رشته های جدید فعال در این مرکز برشمرد و بیان کرد: 160 استاد دارای مدرک تحصیلی دکترا تا اساتید تجربی در این مرکز به 1150 دانشجو در 19 رشته کاردانی و کارشناسی خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره دانشجویی موسیقی در استان همدان برگزار می شود

جشنواره دانشجویی موسیقی در استان همدان برگزار می شود