مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 18:062016-02-07اقتصادي

نگارخانه میدان مینودر قزوین 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است


احداث نگارخانه میدان مینو در قزوین 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، مسعود نصرتی بعد از ظهر امروز در نشست با سازمان های وابسته شهرداری قزوین با اشاره به این نکته که احداث نگارخانه میدان مینودر قزوین 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت: میدان مینودر قزوین یکی از المان های شاخص شهر قزوین به شمار می رود که در اصلی ترین ورودی شهر قزوین قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای احداث نگارخانه میدان مینودر قزوین، عملیات عمرانی این پروژه آغاز شد در همین راستا نیز با درنظر گرفتن بودجه مورد نظر در سال 94 عملیات تکمیل و بهره برداری آن در دست اقدام قرار دارد.

نصرتی بیان کرد: المان میدان مینودر قزوین در محور مواصلاتی تهران_ قزوین در یکی از اصلی ترین ورودی های شهر قزوین احداث شده است، پس از احداث این المان برنامه ریزی به منظور زیباسازی و بهره برداری از این پروژه در دستور کار مدیریت شهری قزار گرفت در همین راستا احداث یک باب نگارخانه در این پروژه تصویب و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

شهردار قزوین گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال آغاز شده که در حال حاضر بیش از 90 درصد پیشرفت ریالی و بیش از 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارخانه میدان مینودر قزوین 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

نگارخانه میدان مینودر قزوین 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است