مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 16:112016-02-07حوادث

کشف 31 هزار نخ سیگار قاچاق در یزد


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف 31 هزار نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق در بازرسی از یک مغازه عرضه کننده کالای دخانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا مزیدی اظهار داشت: ماموران پلیس این استان از خبری در خصوص فعالیت یکی از فروشندگان کالای دخانی در رابطه با وارد کردن سیگارهای خارجی قاچاق از جنوب کشور به شهر یزد مطلع شدند.

وی، افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات لازم فعالیت متهم را زیر نظر گرفته و ضمن اطمینان از صحت موضوع و پس از هماهنگی با مقامات قضایی، مغازه وی را مورد بازرسی قرار دادند.

مزیدی گفت: در بازرسی انجام شده 31 هزار نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق در مارکهای مختلف به ارزش 160 میلیون ریال کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به معرفی یک متهم به مراجع قانونی، خاطرنشان کرد: محموله سیگارهای کشف شده تحویل اداره دخانیات استان شد.

دستگیری 9 مواد فروش در محلات شهر یزد همچنین فرمانده انتظامی شهرستان یزد از اجرای طرح پاک سازی و دستگیری 9 نفر از فروشندگان حرفه ای مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ منوچهر نصیری گفت: در راستای اجرای طرح پاک سازی مناطق و محلات آلوده و برخورد با فروشندگان "خرد" مواد مخدر ماموران پلیس نسبت به شناسایی این افراد در چند محله اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 31 هزار نخ سیگار قاچاق در یزد

کشف 31 هزار نخ سیگار قاچاق در یزد