مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 16:102016-02-07بين الملل

نبرد الحشد الشعبی در جبهه جنگ روانی


با گذشت یک هفته از آغاز کمپین رسانه ای در حمایت از نیروهای الحشد الشعبی در برابر حملات تبلیغاتی که از آن به عنوان حملاتی بی رحمانه در عراق یاد می شود، روز یکشنبه برخی شخصیت ها و فرماندهان الحشد الشعبی از دولت این کشور خواستار یک موضع گیری صریح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، تندترین اظهارات را شیخ قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق از گروه های مقاومت اسلامی و الحشد الشعبی در خصوص حملات به این نیروهای داوطلب مردمی اتخاذ کرد و گفت ناراحتی آنان از الحشد الشعبی از آنجاست که این نیرو طرح های 100 ساله دشمنان را خنثی کرده است.

وی به نحوه اداره کشور و موضع رسمی دولت در برابر اهانت های سفیر سعودی علیه نیروهای مردمی انتقاد کرد و گفت: الحشد الشعبی همان کسی است که اراضی را آزاد کرد و کرامت را به عراق بازگرداند.

الخزعلی که در واکنش به حملات اخیر علیه الحشدالشعبی و نیز نحوه مدیریت کشور سخن می گفت، ادامه این روند را با وحدت کشور مغایر دانست.

وی، در پشت طرح تضعیف الحشدالشعبی ، امریکایی ها را می بیند که این گروه قدرتمند را مانع اجرای طرح های منطقه ای خود بویژه در عراق تلقی می کنند.

بسیاری از شخصیت ها و احزاب و نیز فرماندهان الحشدالشعبی طی این روزها یک حرکت گسترده را برای دفاع از حیثیت این نیروهای مردمی که در آزادسازی شهرهای تحت اشغال عراق بیشترین نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد الحشد الشعبی در جبهه جنگ روانی

نبرد الحشد الشعبی در جبهه جنگ روانی