مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 16:062016-02-07اقتصادي

بحران کم آبی کهگیلویه وبویراحمد را تهدید می کند


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه افزایش جمعیت موجب افزایش میانگین مصرف آب در استان شده، گفت: از سوی دیگر با توجه به افت بارش، - این استان در سال های آینده با مشکل کم آبی روبرو خواهد بود واین خود نوعی تهدید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" ازیاسوج به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، یازدهمین نشست شورای پدافند غیرعامل استان با حضور رییس گروه پدافند غیرعامل صنعت آب کشور و مدیر بحران شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

محمود مؤمن نسب در این نشست با اشاره به روند رو به رشد شرکت آب منطقه ای این استان در اجرای پدافند غیرعامل، اظهار داشت: این شرکت از دستگاه های پویا و فعال در حوزه پدافند غیرعامل بوده و تاکنون اقدامات سازنده ای در این خصوص انجام داده است.

وی رسالت مجموعه وزارت نیرو را تأمین خدمات پایدار دانست و افزود: لزوم ارائه این خدمات در شرایط تهدید و بحران، نیازمند پیگیری جدی تر وگسترده تر موضوع پدافند غیرعامل است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه وبویراحمدبا تأکید بر ضرورت توجه به پدافند غیرعامل با توجه به جایگاه مهم آن در جامعه، تصریح کرد: پدافند غیرعامل اهمیت حیاتی داشته و همه بخش های مختلف جامعه از این موضوع تأثیرپذیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کم آبی کهگیلویه وبویراحمد را تهدید می کند

بحران کم آبی کهگیلویه وبویراحمد را تهدید می کند