مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 16:002016-02-07بين الملل

ظریف از سفر رییس جمهور قزاقستان به تهران استقبال کرد


آست ایسکشف، معاون نخست وزیر و وزیر توسعه و سرمایه گذاری قزاقستان و دکتر محمدجواد ظریف مسائل دو جانبه و راه های گسترش مناسبات دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزای دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمدجواد ظریف با اشاره به روابط دو کشور اظهار کرد: روابط متینی با قزاقستان داریم و نقشی که قزاقستان در تحقق دستاوردهای دیپلماتیک پرونده صلح آمیز هسته ای را فراموش نمی کنیم و قزاقستان همواره نقشی سازنده در مسائل منطقه ایفاء کرده است.

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: ما از حضور تجار و صاحبان صنایع قزاقستان استقبال کرده و برای تقویت روابط همه جانبه دوجانبه دو کشور اهمیت زیادی قائلیم.

ما سفر رییس جمهوری قزاقستان در اوایل اردیبهشت ماه سال آینده را سرآغاز یک مرحله جدیدی از مناسبات دو کشور قلمداد می کنیم و امیدواریم مقدمات سفر رییس جمهوری قزاقستان را سفیران دو کشور آماده کنند.

ظریف خاطرنشان کرد: ما ظرفیت های فراوان ترانزیتی و همکاری های تجاری و اقتصادی را از طریق بندر عباس و بندر چابهار فرار روی دو کشور متصور هستیم و در این راستا شرکت های ایرانی از طریق خلق فرصت های متعدد، آمادگی مساعدت به قزاقستان را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف از سفر رییس جمهور قزاقستان به تهران استقبال کرد

ظریف از سفر رییس جمهور قزاقستان به تهران استقبال کرد