مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 15:002016-02-07حوادث

8 لنج تجاری در اروندرود در آتش سوختند


رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان با اشاره به حادثه آتش سوزی 8 فروند لنج تجاری در بندر صیادی آبادان گفت: 16 گروه آتش نشان برای مهار آتش سوزی در اروندرود در حال تلاش اند و عملیات از صبح امروز تا کنون همچنان ادامه دارد.

- مجید فرهانی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: پس از 8 ساعت تلاش برای مهار کردن آتش سوزی 8 لنج تجاری در حوزه بندر صیادی آبادان در اروندرود، آتش سوزی در 5 لنج تقریبا مهار شده ولی 3 لنج دیگر همچنان در آتش می سوزند.

وی افزود: این 3 لنج به دلیل وزش باد و همراه با امواج آب، وارد محدوده مرز آبی عراق شده اند و متاسفانه دسترسی به این لنج ها امکان پذیر نیست.

فرهانی پور با اشاره به علت وقوع آتش سوزی در لنج های بندر آبادان ادامه داد: ملوانان محلی برای جلوگیری از ورود آب به بدنه چوبی لنج ها، از روغن کوسه استفاده می کنند و لنج ها را با این روغن چرب می کنند.

این روغن بسیار آتش زا است و وقوع آتش سوزی در یک لنج، موجب سرایت آتش به دیگر لنج ها که در کنار یکدیگر در بندر قرار داشتند، شد و لنج ها به ترتیب یکی پس از دیگری آتش گرفتند.

وی با بیان این که میزان خسارت مالی بر جای مانده از این حادثه هنوز قابل محاسبه نیست، گفت: بار قابل توجه بیشتر این لنج ها کالاهای ملوانی و کیسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 لنج تجاری در اروندرود در آتش سوختند

8 لنج تجاری در اروندرود در آتش سوختند