مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 13:512016-02-07سياسي

فرماندار نهاوند: احیای گفتمان ولایت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بود


فرماندار نهاوند احیای گفتمان معنویت و ولایتمداری، حفظ کرامت انسانی و افزایش شأن و منزلت ایران و ایرانی را از دستاوردهای ارزشمند انقلاب دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از نهاوند، کریم حمیدوند پیش از ظهر امروز در ستاد هماهنگی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در نهاوند با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه قرن به رهبری امام خمینی (ره) بود، اظهار کرد: آنچه توانسته این کشور را بعد از گذشت بیش از 36 سال همچنان مقتدر و پیروز گرداند، حضور آگاهانه مردم در تمام عرصه‎ها و صحنه‎ها بوده است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران به رهبری امام راحل و بعد از آن مدیریت مقتدرانه و شجاعانه مقام معظم رهبری توانسته با سربلندی از گذرگاه و پیچ های خطرناک عبور کند، افزود: امروز ایران اسلامی به مرجع امید و اتکای همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان نهاوند احیای گفتمان معنویت و ولایتمداری، حفظ کرامت انسانی و افزایش شأن و منزلت ایران و ایرانی را از جمله دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی دانست.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: همه موظف هستیم برای دفاع از آرمان های والای انقلاب و تقویت زیر ساخت های نظام اسلامی پای صندوق های رأی حضور یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نهاوند: احیای گفتمان ولایت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بود

فرماندار نهاوند: احیای گفتمان ولایت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بود